wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Regulamin
Systemy płatności
  • Przelewy24
Opinia o produkcie
Wygląda jak oryginalny. Działa jak oryginalny. Oznaczenia ma jak oryginalny. Ale... nie ma napisu Yamaha jak oryginalny. Taka drobnostka bo jestem zadowolony…
Ocena produktu 5/5
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 
Cennik
Pobierz cennik PDFPobierz cennik HTML
Kontakt

Regulamin

Regulamin sklepu

I. Definicje

• Sprzedawca - podmiot, z którym jest zawierana umowa sprzedaży, jako sprzedawcą. 
• Sklep internetowy - sklep internetowy prowadzony pod adresem internetowym www.musicservice.pl
• Kupujący - osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadającą osobowości prawnej, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów posiada zdolność do czynności prawnych,
• Konsument - osoba fizyczna dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego,
• Produkt - towar znajdujący się w ofercie Sklepu internetowego,
• Cena - cena Produktu wraz z obowiązującym podatkiem od towarów i usług (VAT)
• Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym,
• Zamówienie - złożona Sprzedawcy przez Kupującego oferta (w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego) zakupu Produktu,

II. Rejestracja w sklepie

Dokonywanie zakupów w sklepie wymaga rejestracji. W tym celu należy wypełnić Formularz Rejestracyjny, w którym wypełniamy pola niezbędne do właściwej realizacji zamówienia (tj. imię i nazwisko, adres, telefon, e-mail). Wypełnienie Formularza Rejestracyjnego nie zobowiązuje do składania zamówień. 

III. Koszyk i zamówienia

Przy każdym produkcie znajduje się pole "dodaj do koszyka" (ikonka koszyk). Należy kliknąć na to pole, aby dany produkt znalazł się w koszyku z zakupami. Zawartość koszyka można zobaczyć za każdym razem, gdy wkłada się do niego kolejny produkt lub po kliknięciu na "Twój koszyk". Dzięki temu można kontrolować swoje zakupy. W każdej chwili można zmienić ilość zamawianych produktów lub zrezygnować z nich całkowicie. Aby zrealizować swoje zamówienie, wystarczy kliknąć na "potwierdź zakup". Jeszcze wtedy możliwa jest rezygnacja z zakupów lub dokonanie zmian w zamówieniu. Po kliknięciu na "prześlij dane" nie ma już możliwości jego zmiany. W ciągu kilku minut Kupujący otrzyma e-mail z listą zakupionych towarów. UWAGA! Jeżeli w otrzymanym e-mailu znajduje się jakikolwiek błąd związany z ilością zamawianego towaru bądź danymi adresowymi, prosimy o niezwłoczną informację poprzez odpowiedź na maila z otrzymaną informacją lub pod adres sklep@store.musicservice.pl (podając numer zamówienia w tytule wiadomości).

IV. Ceny

Podane w sklepie ceny są cenami brutto, czyli zawierają podatek VAT. Ceny podawane są w złotówkach. Dokładamy wszelkich starań aby wszystkie ceny były aktualne.

V. Realizacja zamówienia

następuje w ciągu 24 godz. od chwili potwierdzenia przyjęcia zamówienia w przypadku płatności przy odbiorze, lub od chwili otrzymania należności za zakupione towary w przypadku płatności przelewem.
Towary >na zamówienie< realizowane są zwykle w terminie 7-10 dni. W szczególnych przypadkach, gdy towar nie znajduje się na stanie w magazynach w Niemczech termin dostawy może przedłużyć się do 8 tygodni o czym klient zostanie powiadomiony e-mailem lub telefoniczne. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest przesyłane e-mailem na adres podany w procesie zamawiania, lub rejestracji. 

VI. Sposoby dostawy

Przesyłkę dostarcza firma Poczta Polska lub kurier firmy spedycyjnej (UPS, FedEx, DPD). Koszt transportu (zgodny ze stawkami Poczty Polskiej lub spedytora w momencie dokonywania zakupu z uwzględnieniem kosztów pakowania i zabezpieczenia przed uszkodzeniem) pokrywa nabywający.

Cennik:

Poczta Polska

Poczta Polska
Przesyłka polecona 8,00 zł
Przesyłka polecona priorytetowa 9,80 zł
Przesyłka Biznesowa (wysyłka po otrzymaniu należności) 13,00 zł
Przesyłka Biznesowa (płatne przy odbiorze) 15,00 zł
 
Kurier UPS,DPD lub FedEx 10/20/30 kg
Przesyłka krajowa (wysyłka po otrzymaniu należności) 18,00/20,00/22,00 zł
Przesyłka krajowa COD (płatne przy odbiorze) 21,00/23,00/25,00 zł

VII. Formy płatności 

Akceptujemy następujące formy płatności:
- przelew na konto,
- płatności online - przelewy oraz karty płatnicze ( operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068),
- opłata gotówką przy odbiorze (pobranie).
- płatność gotówką przy odbiorze osobistym 

VIII. Anulowanie zamówienia

Anulowanie zamówienia możliwe jest tylko wówczas, gdy nie zostało ono jeszcze zrealizowane. W tym celu należy zalogować się do panelu zamówień i anulować zamówienie. Jeśli zamówienie jest już w trakcie realizacji, należy wysłać e-mail do osoby realizującej zamówienie pod adres podany w panelu zamówień, podając w tytule identyfikator zamówienia, lub zadzwonić do handlowca realizującego zamówienie. Nie możemy anulować zamówienia, które zostało już wysłane.

IX. Reklamacje

Jeśli zdarzy się, że przesyłka nosi znamiona uszkodzenia, należy nie przyjmować jej od spedytora, sporządzić protokół szkodowy (przewoźnik zobowiązany jest takowy posiadać przy sobie) i poinformować sklep o zaistniałej sytuacji. Towar zostanie odesłany do sklepu, następnie po sprawdzeniu albo wysłany ponownie, albo zostanie wysłany nowy egzemplarz.

Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, należy jak najszybciej wezwać przewoźnika, sporządzić protokół szkodowy i odesłać go do PW ImpET. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę z opisem podstawy reklamacji. Produkt wymienimy po pozytywnym rozpatrzeniu przez przewoźnika zgłoszonej reklamacji, na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), zaoferujemy nabywcy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie towary lub zwrócimy pieniądze.
W przypadku otrzymania towaru posiadającego wady techniczne lub wystąpienia usterki w trakcie okresu gwarancyjnego prosimy o kontakt z Działem Serwisu naszej firmy 
e-mail: office@musicservice.pl
tel. 531/467382
w celu uzgodnienia sposobu złożenia reklamacji (oraz otrzymania identyfikatora serwisowego).

Ustawowy czas na rozpatrzenie reklamacji wnosi 14 dni - natomiast ze swej strony dołożymy wszelkich starań aby był on jak najkrótszy! 

X. Gwarancja

Towary zakupione w sklepie muzyczny.pl podlegają 24-miesięcznej gwarancji, licząc od daty sprzedaży urządzenia. Wyjątek stanowią lampy elektronowe, na które gwarancja obejmuje okres 3 m-cy a także towary zakupione przez prowadzących działalność gospodarczą. W tym przypadku okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. 
Firma PW ImpET zobowiązuje się w stosownym czasie bezpłatnie usunąć wady towaru w drodze naprawy lub wymiany. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi. 
Gwarancja nie obejmuje wszelkiego rodzaju przypadkowych lub celowych uszkodzeń, a także uszkodzeń spowodowanych niedbałym i niewłaściwym użytkowaniem. 

XI. Zwrot towaru
  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia lub formularza przed jego upływem. Złożenie oświadczenia może nastąpić także na formularzu odstąpienia od umowy załączonym do przesyłki.
  2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta lub osobę trzecią przez niego wskazaną.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy uważa się ją za niezawartą. W chwili odstąpienia przez konsumenta od umowy wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez sklep lub osobę trzecią na podstawie porozumienia ze sklepem. Jeżeli umowa dodatkowa została zawarta z osobą trzecią, sklep informuje tę osobę o odstąpieniu przez konsumenta od umowy.
  4. Zwracany towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od odstąpienia od umowy wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży, a także fakturą oraz informacją o numerze konta na jaki należy przelać zwracane pieniądze. Termin zostaje zachowany, jeżeli konsument odeśle towary przed wygaśnięciem okresu 14 dni kalendarzowych. 
  5. Zwracany towar należy bezpiecznie zapakować, dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy i przesłać na nasz adres. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  6. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru oraz wartości najtańszej, standardowej przesyłki towaru przesłanego do Klienta, o ile koszt przesyłki został poniesiony przez Klienta.
  7. Sklep nie ponosi kosztów zwrotu towarów. 
  8. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 
  • a. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 
  • b. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • e. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
  • f. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • g. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 
  • h. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
  • i. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; 
  • j. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 
Powyższe uprawnienia nie przysługują Klientowi niemającemu statusu konsumenta w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego. W takim przypadku zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu cywilnego. 

XII. Ochrona danych osobowych
  1. Administratorem Twoich danych osobowych, podanych przez Ciebie w związku z korzystaniem z określonych funkcjonalności Serwisu, jest PW ImpET - dane jak w XIII (dalej zwany jako „Administrator”).
  2. Administrator wskazuje dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych powołanego u Administratora, z którym można się kontaktować we wszystkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych: biuro@pwimpet.pl
  3. Dane osobowe podane przez Ciebie podczas rejestracji, późniejszej edycji konta w serwisie store.musicservice..pl oraz w momencie przystąpienia do korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną (np. wypełnienia formularza celem stworzenia swojego profilu w ramach Serwisu, dokonywania zakupów w Sklepie Internetowym, zamieszczania komentarzy na Forum), będą przetwarzane przez PW ImpET, przede wszystkim, w celu wykonania zawartej umowy na świadczenie usług drogą elektroniczną na warunkach opisanych w regulaminie (nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego w ramach usług świadczonych w ramach Serwisu oraz rozpatrzenia ewentualnych reklamacji). Podstawę prawną takiego przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit b) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako „ogólne rozporządzenie o ochronie danych”). Ponadto, dane te będą przetwarzane przez PW ImpET w celu marketingu usług własnych (w przypadkach, gdy przepisy prawa dopuszczają przetwarzanie danych w tym celu bez zgody osoby, której dane dotyczą), w oparciu o podstawę prawną określoną w art. 6 ust. 1 lit. f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. W przypadku zamówienia przez Ciebie Newslettera serwisu store.musicservice.pl. .
  4. W przypadku korzystania przez Ciebie z możliwości rejestrowania się w Serwisie z poziomu serwisu społecznościowego Facebook lub przez konto Google, PW ImpET otrzymuje z tych serwisów Twój adres e-mail oraz Twoje imię i nazwisko, jeśli zostały one udostępnione.
  5. Dane osobowe przekazane / udostępnione przez Ciebie mogą być ponadto wykorzystywane przez PW ImpET w innych celach, w przypadku gdy wyrazisz osobną, opcjonalną, zgodę na takie przetwarzanie.
  6. Twoje dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną zawartej w ramach Serwisu oraz po jej zakończeniu, w celu realizacji przez PW ImpET praw i obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności obowiązków podatkowych.
  7. Przysługuje Ci prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania (w przypadku, gdy podstawą przetwarzania jest usprawiedliwiony interes administratora), prawo do przenoszenia danych osobowych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.
  8. Podanie danych osobowych podczas rejestracji lub korzystania z usług w Serwisie jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zarejestrowania się w Serwisie lub skorzystania z usług, które wymagają podania danych osobowych w Serwisie.
  9. Wszelkie zgody wyrażone ewentualnie przez Ciebie dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych lub przesyłania informacji handlowych mogą być w każdej chwili odwołane. Wszelka korespondencja w ww. zakresie powinna być kierowana do Administratora na adres: biuro@pwimpet.pl .


XIII. Właścicielem sklepu store.musicservice.pl jest 

Tomasz Kaminski 
prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ImpET
ul. 3 Maja 21
70-215 Szczecin
NIP: 8510101483
Konto bankowe
mBank s.a. Wydz. Bankowości Elektronicznej, 
45 1140 2004 0000 3202 3226 7119

XIV. Podstawa prawna
  • Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r.),
  • art. 6 ust. 1 lit b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.

XV. Postanowienia końcowe
  1. Złożenie zamówienia stanowi akceptację niniejszego regulaminu.
  2. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 25 maja 2018 r.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Nowy regulamin (ze zmianami) obowiązuje od dnia opublikowania na stronie internetowej sklepu.

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu