wyszukiwanie zaawansowane
» Zasady wysyłki

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Cennik

Pobierz cennik PDFPobierz cennik HTML

Kontakt

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ImpET
    NIP: 851-010-14-83
  • E-mail:sklep@pwimpet.pl
  • Telefon+48 531467381
    +48 531467382
  • Godziny działania sklepupon-piątek     9.00 - 17.00, sobota 10.00 - 14.00

Zasady wysyłki

Zasady wysyłania towarów
 

1. Sklep internetowy store.musicservice.pl prowadzi sprzedaż wysyłkową produktów wymienionych na tej stronie.
Sprzedającym jest:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ImpET
ul. Białowieska 2
71-010 Szczecin

Dane do płatności przelewem:
mBank S.A.
Bankowość Detaliczna
Numery kont bankowych: 
dla wpłat w PLN
45 1140 2004 0000 3202 3226 7119
dla wpłat w EURO
IBAN: PL05 1140 2004 0000 3312 0449 7723
BIC: BREXPLPWMBK

2. Zakupów dokonuje się na stronie internetowej www.store.musicservice.pl.

3. Warunkiem koniecznym dokonania zakupu przez internet jest prawidłowe złożenie zamówienia na tej stronie, zawierające nazwę towaru kupowanego, oraz dane osobowe niezbędne do realizacji wysyłki i wystawienia faktury lub paragonu.

4. Do złożenia zamówienia nie jest wymagana rejestracja użytkownika.

5. Realizacja zamówienia następuje w ciągu 24 godz. od chwili potwierdzenia przyjęcia zamówienia w przypadku płatności przy odbiorze, lub od chwili otrzymania należności za zakupione towary w przypadku płatności przelewem.
Towary na zamówienie realizowane są zwykle w terminie 7-10 dni. W szczególnych przypadkach, gdy towar nie znajduje się na stanie w magazynach w Niemczech termin dostawy może przedłużyć się do 8 tygodni o czym klient zostanie powiadomiony e-mailem lub telefoniczne.
Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest przesyłane e-mailem na adres podany w procesie zamawiania, lub rejestracji. 

6. Przesyłkę dostarcza firma Poczta Polska lub kurier firmy spedycyjnej. Koszt transportu (zgodny ze stawkami Poczty Polskiej lub spedytora w momencie dokonywania zakupu z uwzględnieniem kosztów pakowania i zabezpieczenia przed uszkodzeniem) pokrywa nabywający.

Cennik:

Poczta Polska

Przesyłka polecona 8,00 zł
Przesyłka polecona priorytetowa 9,80 zł
Przesyłka Biznesowa (wysyłka po otrzymaniu należności) 13,00 zł
Przesyłka Biznesowa (płatne przy odbiorze) 15,00 zł
 
Kurier UPS lub FedEx 10/20/30 kg
Przesyłka krajowa (wysyłka po otrzymaniu należności) 18,00/20,00/22,00 zł
Przesyłka krajowa COD (płatne przy odbiorze) 21,00/23,00/25,00 zł

7. Akceptujemy następujące formy płatności:
- przelew na konto,
- opłata gotówką przy odbiorze (pobranie).

8. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów z towaru zakupionego w naszym sklepie można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko jeśli produkt nie był rozpakowany, używany ani nie został w żaden sposób zniszczony, oraz zostanie odesłany w komplecie (wraz z kartą gwarancyjną lub/i fakturą VAT lub/i paragonem) do PW ImpET. Gwarantujemy zwrot wartości produktu. Pieniądze zwracamy przelewem lub przekazem pocztowym. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi. W przypadku zwrotu niekompletnego produktu zwrot pieniędzy zostaje wstrzymany do czasu otrzymania pozostałych elementów wchodzących w skład produktu (w tym niezniszczonej karty gwarancyjnej lub/i faktury VAT lub/i paragonu).

a\ Części serwisowe (mechaniczne i elektroniczne) nie podlegają zwrotowi ! Gwarancja udzielana jest tylko przy wymianie w autoryzowanym punkcie serwisowym.

9. Jeśli zdarzy się, że przesyłka nosi znamiona uszkodzenia, należy nie przyjmować jej od spedytora, sporządzić protokół szkodowy (przewoźnik zobowiązany jest takowy posiadać przy sobie) i poinformować sklep o zaistniałej sytuacji. Towar zostanie odesłany do sklepu, następnie po sprawdzeniu albo wysłany ponownie, albo zostanie wysłany nowy egzemplarz. 

10. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, należy jak najszybciej wezwać przewoźnika, sporządzić protokół szkodowy i odesłać go do PW ImpET. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę z opisem podstawy reklamacji. Produkt wymienimy po rozpatrzeniu przez przewoźnika zgłoszonej reklamcji, na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), zaoferujemy nabywcy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie towary lub zwrócimy pieniądze..
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl